Współpraca
Ogólne Warunki Współpracy
Niniejsze Warunki regulują zasady współpracy między firmą BHP SUPPORT, zwaną dalej Dostawcą, a firmą składającą w firmie BHP SUPPORT zamówienie, zwaną dalej Zamawiającym.
Zamówienia należy składać w formie pisemnej – pocztą elektroniczną na adres przedstawiciela handlowego. Zamówienie powinno zawierać opis produktu, informacje o ilościach, ustalonych cenach i terminie realizacji.
Realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu przez personel BHP SUPPORT terminu, formy dostawy oraz ceny i warunków płatności.
Pierwsze zamówienie dla nowych Klientów:
- Składając pierwsze zamówienie u Dostawcy, Zamawiający zobowiązany jest przesłać aktualny wypis z Rejestru Handlowego, Wpis do Rejestru Działalności Gospodarczej lub Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego.
- Zamówienia składane u Dostawcy przyjmowane są w formie pisemnej lub mailowej podpisane przez Zamawiającego.
- Termin realizacji zamówienia określony zostaje w porozumieniu z Dostawcą. Termin finalnego dostarczenia produktu uzależniony jest od dostępności danego produktu u Dostawcy. W szczególnych przypadkach Dostawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji zamówienia.
- Przy realizacji pierwszych dwóch zamówień płatność za zamówienie w 100%, zamówienie wysyłamy wówczas za pobraniem lub druga możliwość, płatność przelewem na Pro formę, wysyłka dopiero po wpływie pieniędzy na konto BHP SUPPORT.
- Do momentu całkowitego uregulowania płatności przez Zamawiającego towar pozostaje własnością Dostawcy.
- Zamawiający ma prawo ubiegać się o otwarcie linii kredytowej u Dostawcy. Wniosek powinien być złożony w formie pisemnej. Możliwość otwarcia linii kredytowej dotyczy klientów o udokumentowanej historii współpracy z Dostawcą i nie zalegającymi z płatnościami do Dostawcy. Dostawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia wniosku bez uzasadnienia tej decyzji.
Dostawy i transport do Zamawiającego:
- Zamówienia do kwoty 2500 PLN netto realizowane będą na koszt Zamawiającego. (koszt transportu za 1 szt. kartonu do 30 kg na terenie Polski przez BHP SUPPORT do Zamawiającego = 15,00 PLN netto).
- Czas realizacji zamówień uzależniony jest od dostępności danego produktu.
- Termin realizacji od 2 dni do 14 dni.
- BHP SUPPORT nie ponosi odpowiedzialności za chwilowe braki asortymentu u producenta.
- Dostawy są realizowane przez firmę kurierską DPD.
- Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia całości towaru bezzwłocznie po odbiorze.
- W przypadku dostawy towaru niewłaściwego lub uszkodzonego, Zamawiającemu przysługuje bezpłatna wymiana towaru lub uzupełnienie, w razie dostarczenia ilości niezgodnych z zaakceptowanym przez Dostawcę zamówieniem.
- Termin składania reklamacji do BHP SUPPORT do 7 dni od daty otrzymania dostawy. Towar nie może posiadać śladów przeróbek, dodatkowych wykończeń w postaci nadruków, haftów lub innych, które nie zostały wykonane przez Dostawcę oraz nie może mieć oznak używania, (przyjęcie reklamacji musi być potwierdzone przez naszego pracownika).
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez firmę transportowo-kurierską.
- Warunkiem przyjęcia reklamacji jest nadesłanie jej w formie pisemnej pocztą internetową i jeżeli nie ma innych ustaleń, dostarczenie reklamowanego towaru do naszego biura.
Usługi te są dostępne zgodnie z tabelą kodów pocztowych – informacja dostępna na prośbę u przedstawiciela handlowego.
BHP SUPPORT zastrzega sobie możliwość zmian stawek za transport w zależności od stawek DPD.
Reklamacje: